maanantai 21. huhtikuuta 2014

3/5





Ruoanlaitto. Sitä ei pääse pakoon. Vaikka toisinaan tahtoisikin.


Kun perheessä on kaksi sekasyöjää ja yksi valikoiva syöjä ja toinen sekasyöjistäkin on toisinaan valikoiva, on ruoissa joskus hieman pohtimista.

- Äiti, onks tässä sieniä? Mä en tykkää sienistä.
- Muistatko, että maailmassa on paljon ihmisiä, joilla ei ole ollenkaan ruokaa. Voisitko sanoa, että mä en niin välitä tästä. Sen sijaan, että sanoisit ettet tykkää?






Ilona





Sain Lauralta haasteen. Ajatuksena on julkaista viitenä päivänä kuva omasta arjesta ja haastaa jokaisen kuvan kohdalla joku muu tekemään sama. Tämä on päivä numero 3. 
En haasta ketään henkilökohtaisesti. Haasteen saa napata jos siltä tuntuu. Ota koppi!




1 kommentti:

  1. Oot taas niin kauniin kuvan onnistunut nappaamaan :)

    Mä oon omaksi onnekseni meillä se valikoiva syöjä. Eli saan valikoida aina sen mitä teen :D
    Mulla tekee paljon useammin mieli jotain tiettyä ruokaa ja ei jokapäivä lihaa.

    Ruuan laitto on kivaa, kun on aikaa, mutta melko usein kyllä tulee haettua sushia tai muuta noutoruokaakin.
    Jos tekee mieli.

    VastaaPoista

Kiitos!